Do našeho dynamicky se rozvíjejícího týmu realitní kanceláře hledáme pomocníka pro administrativní práce.
Náplň práce
– příprava nabídek pro klienty podle jejich požadavků, tzn. vyhledávání nemovitostí v databázích našich partnerů, překlad textu inzerátu do českého jazyka, příprava reportu pro klienta
– hledání vhodných nemovitostí k zařazení do naší databáze a jejich zpracování
– překlady a korektury textů týkajících se života v různých zahraničních destinacích, procesů souvisejících s nákupem, prodejem a pronájmem zahraničních nemovitostí
– vkládání připravených inzerátů na realitní portály a sociální sítě
Naše požadavky
– vynikající úroveň českého jazyka
– dobrá úroveň anglického jazyka
– vysoká úroveň projevu slovem i písmem
– znalost španělského jazyka výhodou
– svědomitost a pečlivost
– časové možnosti alespoň 10 h/týden
– ochota učit se
Co nabízíme
– práce z domova formou DPP
– časová flexibilita
– možnost kariérního růstu
V případě zájmu pošlete prosím strukturovaný životopis na info@velareality.cz.