Do našeho dynamicky se rozvíjejícího týmu realitní kanceláře hledáme pomocníka pro administrativní práce.

Náplň práce

– příprava nabídek pro klienty podle jejich požadavků, tzn. vyhledávání nemovitostí v databázích našich partnerů, překlad textu inzerátu do českého jazyka, příprava reportu pro klienta

– hledání vhodných nemovitostí k zařazení do naší databáze a jejich zpracování

– překlady a korektury textů týkajících se života v různých zahraničních destinacích, procesů souvisejících s nákupem, prodejem a pronájmem zahraničních nemovitostí

– vkládání připravených inzerátů na realitní portály a sociální sítě

Naše požadavky

– vynikající úroveň českého jazyka

dobrá úroveň anglického jazyka

– vysoká úroveň projevu slovem i písmem

– znalost španělského jazyka výhodou

– svědomitost a pečlivost

– časové možnosti alespoň 10 h/týden

– ochota učit se

Co nabízíme

– práce z domova formou DPP

– časová flexibilita

– možnost kariérního růstu

V případě zájmu pošlete prosím strukturovaný životopis na info@velareality.cz.